nazlicanklc Merhaba, başarı da kenan hocaya gidiyorum ama hastane olanaklarından dolayı emin olamıyorum. Gop medical park için bilginiz var mı ? Doktorları nasıl ? Cem dane için iyi dediler ama başka öneriniz var mı yada gideniniz 🙏🏻 teşekkür ederim şimdiden
tugce-98 Merhaba ben de 2 aydır selime hanıma gidiyorum ama memnun değilim ilgisiz Kenan bey nasıl selime hanım ultrason da güzel inceliyo ama hiç bi soruya cevap vermiyor kendisi anlatıp geçiyo