Betul35
13+2 haftalık hamıleyım bugun kontrolumuz vardı doktor erkeğe benziyor dedi 16.haftada tekrar çağırdı kesinleştirmek için öncelikle saglıklı hayırlı bir evlat diliyorum Allahımdan ama gönlümden geçen bir kız çocugum olması aranızda doktorun erkek deyıpte kız cocugu olan oldu mu ?