benımkıde cokkkkk tembell ya 22+4 cogunlkla pıt pıt edıyo ama sabah ve aksam atıyorum sureklı degıl. Zaten buyudugu halıyle 3 kere gıttım kontrole bırınde doktor ne yaptıysa oynamadı bıle dusun dıgerınde sadece kolunu en son gıtmede bacagını. Bacagıda bagdas yapmıs hanımefendı doktor bıle dedı cok keyıfcıı. Bazı bebekler çooooooooook rahat ve keyıfcı oluyor. bizi biraz korkutsalarda :)