Kızlar sizdede oluyomu bi ara aşırı yeme isteğim var bi arada kayboluyo hiçbişey yiyesim gelmiyo 11+6 haftalığım bu ara iştahım aşırı kapanmış başlarda 3 kilo aldım bu ara hepsini verdim bide bulantım falanda.yok yani bi sıkıntı yok sizlerdede.oluyomu