BusraaZeynep Lovelovebaby enfeksiyon geçiriyorum dört gündür hastanedeyim… duanızı beklerim bebek de çok sağlıklı değilmiş hangisine üzülsem bilmiyorum rabbim yardımcımız olsun
Neslsh92 14+2 deyim karnımın bu haftaya göre fazla şiş olması dışında bir sıkıntım yok gibi şuan sizdede böyle şişlik oluyor mu?
Lovelovebaby BusraaZeynep rabbim şifa versin inşallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın. Mutlulukla evinize dönmeyi nasip etsin rabbim . Bebeğin neyi varmış peki neyden dolayı sağlıklı değilmiş