sweetmom_ belirtim yok ama ilk gebeliğimde de olmamıştı zaten. Bide 2.yaşında oğlum var hala emziriyorum o yüzden regli döngüm de normalde çok düzenli değildi son 4 aydır 30 günde bir düzenli regli olmaya başladım. Ovulasyon takip etmedim. Uygulamadan yumurtlama günlerinde sadece gün aşırı toplam 4 kez ilişkiye girdik o kadar. İlk çocuktan sonra ilk deneme zaten o yüzden çok ihtimalde vermiyorum ama içime kurt düştü heyecanlandım. İlk gebeliğimden kalan bu hamilelik testleri vardı bi yapayım dedim. Ama ilk çok dağıldı çizgiler sonra netleşti bozuldu heralde dedim akşam yeniden alıp deniycem heyecanlandım 😂