Matilda08 Merhaba 9+2 deyim sabahlari mide bulantim ve arada kasik agrilarim disinda biseyim yok.ancak kese etrafında kanama alanim oldugu icin yatis verdi doktorum,yatiyorum.sizler nasilsiniz?
2princessmother Merhaba kızlar bende yarın 10 olucam 2. Gebeliğim mide bulantım oluyor ama ilkine göre bir tık daha iyi gibi Sabahları aşırı bel ağrım oluyor sakat gibi uyanıyorum gece psikolojikmen rahat yatamıyorum galiba belim çok ağrıyor ya onun dışında şükür iyi gidiyor uyku hali oluyor halsizlik var biraz bir iş yapasım gelmiyor
Menekse- Ben de 10 haftalık hamileyim mide bulantılarım çok fazlaydı çok şükür azaldı onun dışında bir farklılık yok hayatımda 😂😂
Ekincik 9+3. Mide yanması,hazımsızlık var🥹 Önceki haftalarda lekelenmelerim olmustu dinlenince ve progestanı kullanınca gecmisti. Bayramda biraz yorulunca akıntı gibi tam açık kahverengi akıntılar oluyor🥹 benzer durum yaşayan mı acaba
Gg123 Benim de kese etrafında kanama var dedi 1 aydır nerdeyse ilaç kullanıyorum ay sonu gidicem bakalım geçmiş mi bu arada benim dışa gelen bi kanamam olmadı hiç sadece ultrasonda gözüktü
Emos42 9+5 olduk bugün sabahları mide bulantım yok ama özellikle yemek yedikten sonra akşamları inanılmaz bulantım oluyor gün boyu ağzımın içi sürekli acı bu tat yüzünden su bile içemiyorum ne zaman geçer bu durum acaba
Gg123 Diririiririm sonrasında doktora gittiniz mi ben pazartesi gidicem bence kanama olmaması daha iyi bence zaten doktor kahverengi olursa korkma kırmızı pembe kan gelirse kork demişti çok şükür olmadı hiç biri
Nezahatozen 9+4üz bizde şişkinlik bel agrısı basladı 3 gündür kasık agrısı hep vardı bu şekilde devam ediyoruz kusma tek tük oldu suan hiç yok
Diririiririm Gg123 benim de çok şükür kanamam olmadı ama hep bi tedirgin ediyor tabiki. Perşembe bizim de kontrolümüz. Kan sulandırıcı falan kullanıyor musun canım