Siisaa Merhabalar 16+6 haftalık hamileyim 2-3 gündür karın bölgemde ağrı oluyordu bıgün tam göbek deliğimin altında tek taraflı ağrı var böyle oturup kalkarken ağrıyor kasıklarıma doğru. Yaşayan var mı neden olur doktora gitmeli miyim 🥲
Hiraninannesi-61 Bebek hareketlerini daha net hissetmeye başladığın haftadasın ondan olabilir 😍benimde hep leğen kemiğimin altına girerdi ağrı zannederdim kötü bişey yoktur merak etme ama bir sonraki kontrolünde doktoruna sor yinede
Siisaa Hiraninannesi-61 hareketi mi yoksa ben mi anlamıyorum ama baya sürdü o durum okdar hissedemem herhalde 😇😇