Hanımlar 32 haftalık olduk hala kızımın ismine karar veremedik bir çok isimde karar verdik sonra yine vazgeçtik yardımcı olun lütfen fikir verin
Eşim Aysima olsun istiyo tabi değişmezse bende ilk baştan beri Duru istiyodum hep aklımda Ahsen Duru da güzel olur anlam acısından diyorum sizce hangi isim kulağa hoş geliyo yardım edin