mom-2024 Kızlarrr ağustosta doğumum var. Malum aşırı sıcaklar oluyor ve ilk doğumum olacak tecrübesizim. Sıcakta sadece zıbınla mı tuttunuz çocuğu yoksa tulum vs giydirdiniz mi? Hastaneye çıkış seti alınmalı mı yoksa tek parça ince şeyler mi almalıyım?
tunasmom mom-2024 bebeğim haziranda doğdu 10 gün sadece uzun kollu zıbın falan giydirdim daha sonra hep şortlu takımlarını giydirdim evde sadece zıbınla kaldı dışarıda şortlu takım çorap giydirdim o kadar
mom-2024 tunasmom bende fazla sıcak iyi değil diye fazla kıyafet almak istemedim 2-3 tane yeni doğan tulum aldım geri kalanı büyük 3-6 aldım. Yaza gelecekleri almadım henüz bu soru işareti yüzünden 🙈teşekkür ederimmm