ZelihaTkcnn 25 yaşındayım ve bu yaşıma kadar damar yolu bile actirmamis bir insandim. Genel ve spinal.arasinda kaldım hatta genel daha yakın geliyodu son nst ye girdim ordaki hemşire önerisi ile.ona güvenerek 2 saat sonrasında spinale girdim iğneyi hissettim açıkçası ilacı sıkışıni anliyosun ama sonrası yok bende sonda takımı yok ameliyat da hicbisey anlamadım dokunma hissi yok acı yok hiç bişey hissetmedim oldu bitti bugün 5 günlüğüz 1 gece hastanede kaldık ve 3 . Gün rutin hayatıma döndüm temizlik bile yaptık eşimle dün kontrolüm vardı banti çıkardılar ama dikiş yok estetik dikiş yapıldı lazerle ama sadece korkudan ona hala bakamadım bende durum bu şekilde genel olsaydım felaket bir ağrı ile uyanicaktin dediler bende şuan baş ağrısı dahi olmadı ilk kalkış da o kadar zor değildi