Şimdi yorumları okuyunca aklıma geldi soylemeyi unutmuşum en önemli kısmı 😊 Bende sıkı bir diyet yaparken hamile kalmışım. Hiçbir paketlu gıda yemedim sebze ağırlıklı beslendim ve cok yapasamda spor ile 4 ayda 25 kilo verdim ve 1 ayınıda hamileymişim öyle verdim.😊 zaten düzensiz oluyordum o yüzden hic ihtimal vermemiştim. Arkadaşımın ısrarıyla yaptığım testte öğrendim 6+6 günlüktü öğrendiğimde 😊
Şöyle bir şeyde soylemek istiyorum ben 2 senede öncede 20 kg vermiştim. Ama ozaman hamile kalamadım. Yani nasibinde varsa vakti saati gelince geliyor. Ben hep kiloma bağlardım olmamasını. Ama kilo verip kalamayınca anladım.
Çok yakın bir arkadaşım var oda 7 yıllık evli ve hicbir problemleri yok. 7 yılda birçok doktora gitti. Aşılama yaptirdi 4 tüp bebek yaptırdı olmadi. Doktorlar %90 olma ihtimali veriyordu değerleri okadar iyiydi ama olmadı
Stres en büyük düşman. Ama biliyorum düşünmeden dertlenmeden yapamıyoruz. Herşeyin hayırlısı. Gelecek olan en hayırlı zamanda gelir ❤