isil-ay Merhaba arkadaşlar bu haftalarda olup bebegın hareketlernı hıssedıp bazen bı ıkı gun hıssetmeyen oluyormu . Ama karnım falan sertlesıyo . Grip atlattıgım ıcın bana mı oyle gelıyo emın olamıyorum .
sutlukahve isil-ay bu haftalarda hareketlerde düzensizlik olması çok normal. Tatlı yiyip sırt üstü ya da sol tarafına yatarsan hareket ettiğini hissedebilirsin çok endişe ediyorsan ☺️