oylesinebiri0 çok fazla eşya almayın bence gittiği gibi geri geldi bende ☺️ bebek için hemşireye verilecek bi hastane çıkışı ve battaniye onun dışında 2 tane takım aldım şapka ve eldivenli 3 tane zıbın koydum 10 tane bez koydum bir tane alt açma örtüsü müslin örtü iki tane.kendime bir pijjama takımı bir de gecelik takım koydum terlik depend göğüs pedi hastane çıkışı kıyafet eşim için pijama takımı bir de kapı süsü vs ☺️