ZeynepAtakan 22 haftalık gebeyim plesantamda hafif ayrılma var bu durumu yaşayan varmı yapılacak. Birşeyde yokmuş sanırım kanama olursa direk doğuma alıncakmışım 😔
Fgkgz ZeynepAtakan selam bende 25 haftadayım 23 haftamda kanamam oldu plesentada ayrılma var dedi rapor verdi hala yatıyorum evde siz ne durumdasınız acaba
ZeynepAtakan Fgkgz bana rapor verilmedi çalışıyorum kanamam olmadı suan çok şükür bebeğin gelişimi nasıl sizin başka ne denildi
Fgkgz ZeynepAtakan ben 23 haftamda kahverengi kanama ile gittim dün kontrolüm vardı doktor baktı açılma şükür ilerlememiş ama kapanmamış da rapora devam edeceğiz dedi evde yatış verdi ayaklarının altına yastık koyup yükseltip yatacaksın dedi devam etmesi erken doğuma sebep olabilirmiş ama bende ekstra olarak karın sertliği de oluştu davul gibi sert oluyor karnım ve kasıklarıma bazen aşırı baskı yapıyordu onlar da eklenince ekstra durum oldu normalde evden çalışabiliyorum ama doktor onu bile istemedi size neden rapor vermedi kanamanız kesildi diye mi
ZeynepAtakan Fgkgz kanamam olmadı benim ama benmde karnım sertleşti benm plesantadada ayrılma değilde kanlanma alanları var ama arka duvarda rahime yakın değil o yüzden sorun değil dedi kanama olmadığı sürece
Fgkgz ZeynepAtakan zaman çok iyi bence korkacağınız bişey yok şu an için zaten plesenta kanaması sanırım uzun süreli olmuyor Beni yatırıyor hala istirahat diyor kanamam kesildi ama sertlik ve kasık ağrısı işte onlardan dolayı sanırım ve artık 2 haftada bir görüşeceğiz dedi
matmazelinbeybisi Allah sizlere şifa versin arkadaşlar bende dekolman plasenta ile bebeğimi 19+3te kaybettim ama tamamen ayrılmıştı plasentasından ve ben de kasılmalar yaşamıştım bebek hareketleri sanmıştım maalesef😞 çok dikkat edin kendinize çok geçmiş olsun
Fgkgz matmazelinbeybisi başın sağolsun çok üzüldüm ☹️ Allah kimseye yaşatmasın Daha detaylı anlatabilir misin neler olmuştu kanaman mı geldi sebep olarak bişey söylemiş miydi doktor anladığım kadarıyla bunun neden olduğu da belli değil
matmazelinbeybisi Fgkgz evet kasılma karın ağrısı bel ağrısı daha sonra geçsin diye duşa gireyim demiştim o an kanamam olduğunu farkettim hafif bir kanamaydı ama acile gittik hemen kalbinin durduğunu öyle öğrendik😔😔
Fgkgz matmazelinbeybisi ah çok üzüldüm Allah yeniden sağlıklı bi evlat nasip etsin dua edicem sizin için 🙏 bende 23 haftadaydım kanama olduğunda bir hafta sürdü şu an yok kesildi ama karın gerginlik ve kasık batması çok oluyordu istirahate devam ediyorum bakalım ne olacak 26 dayım şu an
matmazelinbeybisi Fgkgz amin inşallah tekrar hamileyim allah sağlıkla kolaylıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eder inşallah size de bolca şifa verir 🙏🏻
Fgkgz matmazelinbeybisi amin inşallah nerde varsa herkes için sağlıkla kucağımıza alalım sağlıklı mutlu büyütelim 💙