semra2598 yanında bırı kalıyor, cıger gelıstırıcı ıgne haftamız küçük olduğu ıcın önlem amaçlı yapılıyor olurda bebek doğarsa cıgerlerı gelısmıs olsun dıye kuveze gırme ıhtımalını azaltıyor yaptırın mutlaka doktor söylerse. Bıde yatışı kabul edin korkmayın bende kendımı çok üzdüm suan 37 deyım çok şükür rıskı atlattım stres yapmayn bebek hısseder 🌸 bıde dınlenmenıze dıkkat edın ağır taşımayın suyu bol ıcın magnezyum kasılmaları azaltıyor maden suyu da bana çok ıyı geliyor günde bı kaç kere kasılma oluyor suan ama normalmıs artık zaten hıc tedırgun olmayın onlemınızı tedbırınızı alın. Kendınızı de çok bunaltmadan uzanın dınlenın ben 2 gün yatak odadan çıkmadım psıkolojım bozuldu baktım olmuyor kendımı yormadan normal devam ettim. Arabayada çok bınmeyın sarsma olduğu ıcın kasılma artıyor