iclal_540 38+5 haftalık olduk kasıklarımda bir ağrı var 4 5 gündür ve böyle tuvaletini yapamazsın da kasıkların agrır ya onun gibi sizde böyle bir şey yaşayan oluyor mu ?
Dnmzzeda iclal_540 Doğum yaklaştığı normaldir, bende öyle ağrılar regl olacak gibi kasıklrım yalancı sancılar oluyordu , sağlıkla gelsin bebiş
Hazal966 iclal_540 38+3 den selam. Bende de öyle oluyor sanki adet olmuşum da kasıklarım agrıyor gibi
Lavinya24 iclal_540 bende 38+2 deyim gece 5 te başladı kasık ve bel ağrım hala da geçmedi hafifledi biraz sadece ama hep var. Doktora gittim 1 cm açıklık var 1-2 güne gelirsin doğum için dedi bakalım bekliyorum