Geçiyor hemde öyle bir hızla geçiyor ki bebeğinle uyum sağlamaya çalış ağlama hissin gelince ağla rahatlarsın ama şunu unutma hiç bir şey kalıcı değil ben o dönemde bir daha asla eskisi gibi olmayacağım ne eşimle ne kendimle dedim beni de teselli ettiler geçecek diye şükür geçti şimdi daha iyiyiz bebek biraz büyüyünce daha bağlarınız kuvvetleniyor Allah darlıktan kurtarıp ferahlık versin size inşallah 🙏