Hdy1122 Kaçıncı haftada sezeryan a alındınız benim sancılarım var progestan kullandım 2 aydir yarın progestan ı birakacagimi söyledi doktorum . progestan kullanırken bu kadar sancim oluyorken bırakınca hiç duracağını düşünmüyorum 37. Haftadayım