irem4556 kızlar 13 haftalık oldum bugün aşırı şiddetli baş ağrım vardı gece sadece parol serum bağladılar bugün yine ağrım var folik asit baş ağrısı yapar öı ?
mommys1 irem4556 normalde 12. haftada folik asiti bıraktırıp demir multivitamin ve d vitaminine başlatıyorlar
irem4556 mommys1 pazartesi ikilinin sonucunu göstermeye gidicem bitti bugün zaten belki bıraktırır ben ağır geldiğini düşünüyorum onun nedense ya