Deryayldzz Kızlar 37+6 haftalık hamileyım bugün çatı muayenesi yaptı doktor muayeneden 1 saat sonra kanamam oldu ama leke yada kahverengi değil kırmızı bide bel ağrım var böyle olan varmı bide geçen pazartesi bir hafta önce yani kahverengi nişanım geldi
Temmuzmucizesi26 Deryayldzz çok mu zorladı nasıl kan geldi acaba . Bende çatı muayenesi oldum ama çok normal geçti kanama sancı yok doktorunuz uyardı mı acaba ?
Hazal966 Deryayldzz bugün bende oldum. Herhangi bir kanama lekelenme vs olmadı. Ama doktor muayeneden sonra kanaman yada lekelenmen olabilir endişelenme, normal demişti
Deryayldzz Temmuzmucizesi26 daha önce de iki parmakla muayene olmuştum 30 haftalıkken ve böyle kanama olmamıştı acımıştı ama kanama olmadı
Deryayldzz Temmuzmucizesi26 evet iki parmakla baktı bakarken evet ağrıyor ama çok değil sonradan daha çok ağrıyor bence
Deryayldzz Hazal966 evet sordum doktora normal dedi ama takip et kanamanı artarsan ağrı olursa gel dedi