Yavrumuzzz Merhaba arkadaşlar ben 12+6 günlük hamileyim doktor bana cinsiyeti net değil 4 hafta sonra ancak net söylerim ama kız gibi duruyor dedi ve benimde içime hep kız gibi doğuyor sizce 12 haftalık bebegin cinsyeti azda olsa belli olur mu ilk hamileliğim 😍
sonsuzmasalim Yavrumuzzz degisebilir daha o yüzden bir dahaki randevunu bekle🙈 banads 15 haftalikken söylemisti ama kemik yapisindan dolayi tahminde bulunuyorlar. net bi sekilde 20 haftalik civari söyleyebiliyorlar. Allahim gönlüne göre versin insallah☺️