ezell34 Kızlar ya 12 haftalıkkrn kıza benziyor dendi şimdi 17 haftalık gittim erkeğe benziyor dendi sizce değişme ihtimali olur mu
Hamilebirisi_06 ezell34 mümkünse aynı doktora gidin bacak arasını net göstermediyse yanılma ihtimali var
Gulklcc ezell34 olabilir tabi benim kuzenime hep erkek dediler son dakikaya kadar, sonra kızmış dediler. Bana da doktor şuan erkek dedi ama hiçbir alışveriş yapmadım 4 aylık oldum şuanda birkaç gün sonra kontrole gidicem bakalım o zaman ne diyecek
perihankrkya ezell34 fotoğrafını vermedi mi acaba apis arasinin benm de erkek dedi doktorum fotoğrafı da verdi
huysuz__ ezell34 evet son ultrasonda pipi var gibi, parlak duruyo özel bölgesinde😅 doktor bile kız demiş ilk haftalar, ben de eski ultrasona baktım kıza benziyo demişim orda, onu atsaydın gene kız derdim ama nub çıkıntısına🤭😅