Bebek35bebek Şuan 9+1 haftalığız doktor 11. Haftada ikili tarama için gel dedi siz yaptırdınız mı ne zaman yaptırdınız bazı doktorlar yaptırın diyor bazıları yaptırmayın diyor siz ne düşünüyorsunuz
Maviss718 11-14 haftalar arasında yapılıyor canım zaten ultrasonla bakılıyor ense kalınlığına birde kan alıyolar kötü birşey değil yani