Betulpehlivan
Benimde iki çocuğumdan sonra rahim ağzında hpv virüsü çıktı 2 yıl üst üste pozitif çıktı her seferinde patoloji aldılar kürtaj gibi birşey yapıyorlardı rahimde tahribat yaptılar ona rağmen hamile kaldım üçüncü yavrumu verdi Allah doktorlar rahmini alalım bu virüs kronikleşmiş kanser olma ihtimali çok fazla dediler aldırmadım her işte bir hayır vardır Rabbim hakkımızda ne hayırlısı ise onu versin cümlemizin inşallah