15.04.2024 de aslında hiç sancım yoktu bayramdan önce verdiğim tahlil sonuçlarını göstermek için doktora gidecektim ama çok miktarda akıntı ve ara ara gelen ağrılarım vardı. Sabah doktora geldiğim de açıklık 4 cm olmuştu ama hiç sancım yoktu ama açıklık dan dolayı bırakmadılar 3 saat içinde açıklık 6 cm oldu ama asla sancım yoktu doğum odasına aldıklarında suni sancı vermeye başladılar ve saat akşamüstü 4 dü gece ye kadar sancılarım normaldi ama 12 den sonra çok şiddetli ağrım oldu ama genede dayandım sabah ezanı okunana kadar çok şiddetli ağrım vardı sabah ezanı okunurken Allahım 6 olmadan kucağıma alsam diye dua ettim 5.47 de bebeği kucağıma aldım solunum sıkıntısı yaşıyoruz Şuan yoğun bakımda ama kısa sürede atlatacak inşallah