selamlar hanımlar temmuzda ve ocakta kalp durması nedeniyle kürtaj oldum kan pıhtılaşması çıktı genetik temizdi doktorum rahim filmi istedi bu ikinci adetim bugün bitti aslında özele gidecektim fakat fiyatlar öyle uçmuş ki 20 dakikalık işlem için 5-6 bin istiyorlar şansa bugün zeynep kamilden randevu aldım yarın 12de gideceğim fakat nasıldır ne yapmam gerek hiç bilmiyorum çok korkuyorum öncelikle özel hastane doktoru istediği için reçetem yok ona rağmen çekerler mi sonuclar ne zaman verilir aç mı gitmem gerek yardımcı olur musunuz çok teşekkür ederim 🌺