Sevgili anneler 31 haftalik hamileyken sancım tutu hastahane yatıs verdi açılmam rahim boyunda kısalma falan yok normal diyolar sadace nst de sanci çıkmış dı sancım olmadan 3 gün önce göbeğim düştü şhanda 1 hafta oldu sanci kesen ilacı bıraktim sancıda yok acilmada yok lakin eve taburcu oldugumda bu bebek içerde ne kadar durur bilgisi olan varsa yazabilirmi