Alpsmommm Kızlar şuan 23+1 haftalık hamileyim 21 haftalıkken hasta oldum aşı yapılmadı sonraki hafta bayram olduğu için kapalıydı şuan gitsem bu haftada yaparlar mı arıyorum ama açan yok 2. Gebelikte tek doz yapılıyor ya kaçıncı haftada yaptırdınız 🙄
TwoPearls Haftanın sonlarında oldum tek doz 2. gebelik sağlık ocağının takip etmesi lazım beni 40 kere aradılar. Git git geç kalmadın yaparlar.