Melissssa Yaa ben hiç su içemiyorummm aklıma bile gelmiyor hatta 😣 burada görüyorum günde 4 lt içebilen varmış nasıl yapıyorsunuz yaa 😩
Endegerlimoglum Melissssa siseyle içmeyi dene. Şişeyi doldur gözünün önüne koy. Aklına gelmezse bile görünce icersin
AysegulAloluAcikgoz Melissssa ben su icmeyi severim Su sisesini yanimdan ayırmıyorum gözümün onunde olunca susasamsa susamasamda iciyorum :) Nerdeyse tuvalete bile goturcem siseyi 😁 Esim oyle ugrasma heryere tasimak icin boynuna as diye bazen makara yapiyor benimle 😁😁
Aysesare Melissssa su içemiyorsan doktor ayran veya meyve suyu iç dedi 😂😂😂 28 haftalığım hiç içemedim 2-3 litre su 🙄🙄🙄
Melissssa Endegerlimoglum ya hamile kalmadan önce o kadar çok içerdim ki yaz kış şimdi acayip bir şekilde aklıma bile gelmiyor
Melissssa Atlarlayasayan vallaha ben de kabullenmeye başladım sanki ama içimde hep bir sıkıntı bu su :))
Endegerlimoglum Melissssa aklına gelmesi için uygulama indirebilirsiniz hatirlatici uygulamalar var hiç denedinizmi
Melissssa Endegerlimoglum ya denemedim ama gelse de içmiyorum ki canım hiiç istemiyor Bi tatlı falan yersem susuyorum onun dışında hiç istemiyorum
Arminannesi Su içmek gerçekten de benim içinde çok zor,yani garip ama susadığım halde su içtikten sonra istemsiz istifra ediyorum 😞😞
Melissssa Arminannesi öncelerde ben de öyleydi şimdi 30 hafta oldum içtikten sonra ağzımda acayip Bi tad oluyor
Arminannesi Melissssa bende 25.haftamdayım 4.ayda başladı bu durum inşallah geçer 🤲🏻 Üzülüyorum da içemediğim için
Melissssa Aysesare ayran içiyorum bazen ben de ama o da gaz yapıyor 😂 nerden baksam kurtaramıyorum ben 😁
Aysesare Melissssa ayran gaz yapıyorsa meyve suyu iç 😂😂😂 sudan ben bi ara tiksindim kokuyor gibi geliyordu mecbur bende vücut susuz kalmasın litre litre meyve suyu içtim balayım 😂😂😂
Vethekelif Ben✋🏻 Çokça içenim ve idrar yolu enf. Yaşamadım çok şükür bir kez çok hafif var dedi doktor o hafta da 2 tl ye düşmüştü su içmem havalar soğuduğunda valla canım şişeye dolduruyorum yanımda tutuyorum zorla da olsa içiyorum belirli süre sonra bünye alışıyor zaten istiyor su. Su içmek önemli hem çocuğun suyu az olmuyor hem idrar yolu enf. Önlüyor hem de çocuğu rahatlatıyor Muş bana ebe öyle demişti yalancı sancın olmasın istiyorsan bol bol su iç dedi biz de zaten serum veriyoruz hastaneye yatanlara aynı şey dedi 1 gün yatmıştım zehirlenip cidden su içtikçe rahatladım 2 şişem var cam sürekli doldurup içiyorum 4 tl olmasa da 3 e tamamlıyorum ki 3lt yetiyor
Melissssa Vethekelif ya keşke ben içebilsem 2 lt bile olsa razıyım enfeksiyon da var biliyorum ama napim
Vethekelif Melissssa zorla kendini yoksa enfeksiyon gitmiyor canım benim arkadasım hamilelik boyunca cekti 35. Haftadan sonra da sürekli hastanede serum yedi yatırdık İnan hastane çok bunaltıcı 1 gece yattım bir daha mı tövbe eşine söyle o da kontrol etsin benim eşim zorla içiriyordu