28+2 den selamlar kızlar🌸 ayakkabı giyemiyorum oturarak namaz kılıyorum aşırı derece de soluksuz kalıyorum yürüyüş yaparken penguen gibiyim 😂 kaburga batmam bi yandan burun tıkanıklığı bi yandan bel ağrısı mantar hiç geçmiyorlar 🤧 sabırsızlıkla doğumu bekliyorum kızıma kavuşmak istiyorum artıkkk😇