-BebikAnnesi- Kızlarr uygulamaya göre son 55 Gün , sizlerin kaç ?🤍🥰 çok heyecanlıyımm sanki geçmiyor gibi .
NerminAyla -BebikAnnesi- son 56:) yarın kontrolüm var. Sezeryan olacak olursa yarın söyler mi ki? Bazen yorumlarda görüyorum 50 gün kala falan sezeryan olacağını öğrenenler oluyor bakalım bana ne diyecekler
TwoPearls -BebikAnnesi- Son 59 doktor 39.hafta dedi oldu 51😂 biz biraz önden de gidiyoruz bilemedim kendi daha önce de gelmek isteyebilir çok korkuyorum 😂😂
Merve1414 -BebikAnnesi- son 52 günüm kaldı sürekli evde biywrleri topluyorum siliyorum bzuluk stoğu yapmaya çalışıyorum 2 oğlumun peşinden kosturuyirum artık 10 dk yürümek bile zorluyor aşırı baskı oluyor ama cocukalrim hergun parka gitmek istiyor onlarada hayır diyemiyorum ilk ve 2. Hamileliğimde hiç böyle değildim 41 haftakik doğdu ikiside gece gündüz geziyordum sporda yapıyordum şimdi kendi başıma evin işlerini hallettigine şükrediyorum 3. Hamilelik baya zorluyor
annelik_4 -BebikAnnesi- son 49 geçmiyor artık hem bir an önce doğsa seveyim diyorum hemde böyle içimde kalsın hareketlerini hissedeyim diyorum😀
merylii_ -BebikAnnesi- uygulamaya göre 31 ama benim oğlanın yeri daraldı sanırım, son birkaç gündür ağrılarım, sancılarım başladı, belime vuruyor, beklemedeyiz.🩵🙏🏻sağlıkla ve kolaylıkla gelsin inşallah hepsi de