Fatma_kuzey canım bir şey soracağım. 8 haftalık hamileyim yani 2 aylık. Tüp bebekle hamile kaldım ve her gün iğne vuruluyorum ve özel sektörde ayakta çalışıyorum zorlanıyorum doktorum çok iyi ve anlayışlı ben çalışamaz raporu alabilir miyim sence verebiliyorlar mı ? 32.hafta da alındığını biliyorum ama durumu doktora anlatsam. Çünkü eğer rapor verirse şirkete söyleyeceğim onlar mecbur çıkarır 3 yıldır çalışıyorum tazminatımı yakmak istemiyorum ve onlar çıkarırsa işsizlik maaşı da alırım diye düşünüyorum.