eyldz44 Merhaba anneler ben uzun zamandır pregnom kullanıyorum ama şu son zamanlarda içtiğim an beni kusturuyor benim gibi olan var mı aranızda
Bussr eyldz44 bende kullanıyorum hamileligimin başından beri.cok zor Bi ilaç ama doktorum kullanmami istiyor
Mervett eyldz44 ay bende de var ama asla kullanamıyorum direkt kusturuyor beni içemediğim içinde kendimi çok huzursuz hissediyorum
tatlibebegim_ eyldz44 içinde her vitamin olduğu için fena kusturuyo 14.haftada bıraktı doktorum çok kötüydi benim için başka ilaç yazdı
Bussr eyldz44 hiç bilmiyorum beni rahatsiz ediyo kusturma aşamasına geliyo ama kusturmadigi için sormadım hiç. 8 aydır kullaniyomusunuz ya bende her gdoktora gittiğimde bıraktırır umuduyla gidiyodum 5 aylığız
eyldz44 Bussr sanmıyorum bırakacağınızı daha ekstra kan hapı da başlarsınız 😂 benim öyle oldu Annelik zor zanaatmışşşş
Latifeunalsoydan İlk bebeğim de bir süre kullanıp bırakmıştım 90lı olanı kullanmıştım diş kayıpları yaşadım bu gebeliğimde doğuma kadar kullanacagım.
Ayse_ygt41 eyldz44 bnde ole ilk haftalrdn berı onu onrdi dktrm ama ısmı bıle mıdemı bulandrmaya ytıyo