Ben nöbet tutamaz raporu almadım sadece kaç haftalık hamile olduğumu gösteren bir kağıt vermişti doktor idareme onu verdim. Ama vermeden önce zaten zaman gelmişti idareye söylemiştim yazmamışlardı nöbeti. Doktora gidince de kağıt aldım sonrasında idareye verdim. Muayene zamanı denk gelmese de idarenize söylerseniz nöbet yazmazlar belgesini daha sonra götürürsünüz