Nihlenaz ben gecikmeden 4 gün önce 42 ile öğrenmiştim, 2 günde 1 kan ver artışa bakalım kimyasal mı değil mi dedi doktorum 1500+ olana kadar devam ettik bakmaya sonra da keseyi görmeye gittim zaten hamileliğimi öğrendikten 2 hafta sonra
Pek bir bilgim yok ama 2 günde bir 2 katı artış olursa sağlıklı gebelik deniyor o yüzden umudunuzu yitirmenize hiç gerek yok