1H1Smomyloading Kızlar merhaba, hastane çantasına nasıl bir pijama takımı koymalıyım üstü düğmeli bir pijama takımı almayı düşünüyorum ama doğru bir tercih midir ?
Edaacar-ozkan 1H1Smomyloading Üç tane takım koy ne olur ne olmaz tabii ki üstü düğmeli olsun çocuğu emzirecekseniz sonuçta iki tanesi pijama takımı olsun üstü düğmeli üçüncüsü de elbise tarzı olsun
btytgy 1H1Smomyloading ben 2 tane üstü düğmeli pijama 1 adet gecelik koydum. Açıklık kontrolu yapılırken gecelik rahat oluyormuş o yüzden
MorKelebek54 Anonimoo gecelik derken elbise mi? Bende sanirim szeryan olucam ama elbise de hic almadim normal diye dusundum hel. Elbise ile rahat edecegimi hic dusunmuyorum bilemedim rahat olur mu ki ya
mmozaa btytgy ben hastaneye gittiğimde direkt önlük giydirdiler iç çamaşır çorap dahi çıkıyor o önlükle sancı çekip, açıklığınıza bakıyorlar
TwoPearls 1H1Smomyloading Ben sezaryen olacağım inşallah ilkinde pijama takımı koymuştum pişman oldum rahat edemedim 2 tane gecelik 1 takım da pijama koymayı düşünüyorum bu sefer. Normal doğum olcaksa pijama rahat olabilir bilemiyorum.
1H1Smomyloading TwoPearls teşekkür ederim 🌸Allah hepimize sağlıklı doğum ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Damlaozzz 1H1Smomyloading Ben 2 düğmeli pijama takımı bir tanede gecelik alıcam trendyola bakabilirsin fiyatlar uygun
Merve1414 1H1Smomyloading 3. Doğumum olacak sadce 1 takım götürdüm hepsindede önden düğmeli alt üst takımdı
1H1Smomyloading Merve1414 açıklık kontrolü için gecelik rahat oluyor dediler ama bilemedim ben en iyisi bir takım gecelik bir takımda alt üst pijama alayım.
Merve1414 1H1Smomyloading hastaneye yatısın yapildiginda sana hastaneden çıt çıtli önlük veriyolar normal doğumda olsa sezaryanda olsa onu giyiyorsun hastane önlüğünü