Yaşadığını sanmıyorum mu dedi ? Bence bir daha o doktora gitmeyin. Ben 6+5 de gitmiştim ve duyulmamıştı daha çok küçük bir hafta sonra gel dedi ve 7+5 de duymuştuk kalp atışını. Geç döllenme olabilir ve çok küçük ne kadar acımasız doktorlar var. Üzülme sende duyacaksın. Bu martta Nisan da hamile kalanlar hep geç döllenme ile kalmış anlaşılan.