Merhaba arkadaşlar bisey sormak istiyorum iki hafta sonra 32. Haftam ve rapor alıp izne ayrılacağım sorum şu ki bu izin bitene kadar 4 ay süresince işveren tarafından ücret zaten yatırılmıyor fakat sigorta da mı yatmıyor ben mi yanlış biliyorum bilgisi olan paylaşabilir mi