Deletedmom_88 Leyli_gul ben ocean mummy kullanıyorum, onun içinde folik de var. başından beri hiç ayrı olarak folik kullanmadııım
2princessmother 2princessmother ilk gebeliğim de folidoce kullandım şimdi z-fol verdi doktor herhangi bir yandan etkisini görmedim ikisininde
Babymom07 Leyli_gul ben kullandım 3.ayın bitmesine 2 ay kala tahlil yaptırmıştım folatım fazla çıktı doktor kesti yüzümde de alerji olmaya başlamıştı ama kesinlikle kullanılmadı gereken bir ilaç bebeğin sağlığı açısından her gün düzenli kullanın 😊
veryberrymuffin Leyli_gul ben ilk başta new life markasının folik asitini kullanıyordum. Feci şekilde ishal ve karın ağrısı yaptı korkunçtu. Folidoce’a geçince normale döndüm🙋♀️
Enfal_06 Leyli_gul bana farklı bi tane yazdı folicus içeriği tam olan bi folik asit dedi doktor devlet karşılamıyor du sanırım reçete ediyordu öyle kullanıyordum