zeliskya Daha az kaldı aslında ama uygulamaya göre 99 🙏🙏 sizlerin kaç gün kaldı? Bundan sonrası hızlı mı yavaş mı geçiyor acaba🐣🐣
fasulye-annesi zeliskya son 50 görünüyor ama son 25te diyebiliriz 🙄 99 dan sonrasını tutamadım çok hızlı geçti
Saruhanvemetehaninannesi_ Bizim de bugün uygulamaya göre 99 ama hem sezeryan hem 4. Gebelik hemde erken doğum riskliyiz muhtemelen daha erken ☺️☺️