Merhaba hanımlar 12. Haftadan beri multivitamin kullanıyorum en son 17. Haftada doktora gitmiştim devam et dedi şimdi 22 haftalık oldu henüz muayeneye gitmedim detaylı ultrasona haftaya gitcem multivitamin de bitti bir haftadır almadım kaçıncı aya kadar devam ediyoruz?