Merhaba kızlar şimdi sorum değişik ama kafam da bi o kadar karışık ben normalde son adet tarihimi hep yazardım ama gebe kaldığım ay yazmamıştım şimdi de bilmiyorum normalde hastaneye göre 32 haftadaym yani eylülüm başı gibi bende Eylül ayının ortasında olduğumu hatırlıyorum asıl soru bu şimdi 32 hafta mıyım valla kafam karıştı