Merhaba arkadaşlar. Gebelikte augmentin kullandınız mı.
Han34 Evet 3 kutu kullandım.
Pamuk zararı olmuyor ozaman
Han34 bana eczane muadilini vermiş klamoks. Kararsız kaldım aynımıdır kullansammı diye
Han34 Enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı.
Han34 aynı bende kullandım doktorum vermişti
Alpsmommm yaaa teşekkür ederim