Bbuse12 Adana sicaginda battaniye gereksiz olur havlu da yuz havlusu alabilirsiniz 2 pijama takimi yeter dis fircasi macunu , ic camasiri , emzirme sutyeni ( ben kullanmamistim ) depend yada lohusa pedi gerekli bide kahve cikolata
Anonimoo Bbuse12 depend aldım lohusa pedi bi paket çıkana kadar yeter diye düşünüyoeum yedeği var evde yetmezse de artık onları getirtirim ☺️
Anonimoo MorKelebek54 çekim yaptırmıcam ya bana gereksiz geliyor herkesin telefonu falan kaliteli kendim evde çekerim gereksiz masraf gibi geliyor bana çekim😀
MorKelebek54 Anonimoo ay bana da 😂 zaten yeni dogan cekimi yaptircam bebisler o pozlarla konseptlerle cok tafli oluyolar sonradan oisman olup keske yaptirsaydim dememek icin yaltircam o yuzden hastanede cdkim bende istemedim valla hem o zaman kendimizle mi ugrascaz bebekle mi cekimle mi susleme bile istemedim sadece cikolata magnetimi goturcem kendim bjde kendi kapi susumuzu o kadar
Tugce889 Anonimoo nevresim asla gerekli olmaz bence. Hastanede var ama temizlik takıntın varsa olabilir. Hı hataane izin verir mi bilmiyorum. Ben özel de yaptım nevresimler yastıklar temizdi gayet. Havlu olabilir ama ben kâğıt havlu alırdım yanıma. 2.he hamileyim ben de. İlkinde normal pijama götürmüştüm ama önden düğmeli pijama daha pratik bence bu sefer ondan götürcem. Terlik de lazım oluyor. Ekstra aklıma bir şey gelmedi.
Anonimoo Tugce889 pijamaları bende hep önden düğmeli aldım bi tane de gecelik koydum valla sezeryandan çıkınca direk pijamalı takımı giyebiliyormusunuz zor oluyomu yani lavabo vs
MorKelebek54 Anonimoo canim ben kendim bu dukkanda yaptirdim internetten de yani istegramdan wp uzerinden siparis akiyolar sanırım. Ben 50 magnet 50 cikolata kapi susu icin 1600 tl odedim gorselleri de atabilirim istersen ☺️
Tugce889 Anonimoo benim zordu baya. Hastaneden çıkman için Gaz çıkarman gerekiyor. Çıkarmadan hastaneden çıkamıyorsun. O sorun olmadı. Zaten son 1 hafta hep yulaf lapası falan yedim. Zaten ameliyat zor geçecek bir de sindirim sıkıntısıyla uğraşmayim diye. Ama ayağa kalkmak yatakta dönmek zordu. Öksürürken hapşırırken ağrım oluyordu. Her ayağa kalktığımda bu sefer tamam iyiyim diyordum oturuyordum sonra başa sarıyordum ayağa kalkarken aynı ağrı oluyordu. 10 günde geçti çok şükür hepsi 🙏🏻🙏🏻
Merve-betul Anonimoo giz nevresimi napacan yatıya mi gidiyon 😄 küçük bı valiz yap yarısına senin yarısına bebişin yeter bebise bol ağız mendili ve bez al yeter
Vandb Anonimoo battaniyeye falan gerek yok yorgan geliyor zaten yeterli oluyor. Kahve çay genel anestezi değilse sorun değil. Ben bebek için 3 tane hastane çıkışı koymuştum 2 tanesini kullandık. Pişik önleyici krem Al. Kendin için göğüs ucu nemlendirici al. Terlik koy bide çorap al İç çamaşırın depend varsa gerek yok almaya kullanmıyorsun. Biberon yeirne kaşık biberon koy yanına benden onu istediler ertesi gün eşim getirdi getirene kadar şırıngayla mama verdiler sütüm 3.gün geldi çünkü emzirme danışmanları kaşık biberonu gösteriyorlar. Ben pamukla bebeğin altını temizliyorum ilk aylarda termosa kaynamış ılıtılmış su koydum pamukla temizledik. Başkada bir ihtiyaç olmuyor bunlarla süreci tamamladım 20 gün önce
Anonimoo Vandb öyle yapayım o zaman zaten abartı şeyler koymadım hemen hemen aynı şeyleri koymuşum sizinle
pamukannesi25 Anonimoo havlu falan yok ya bence net depend kilot bolca al elbise lazım bide gaz çıkarıcı tuvalete rahat çıkartıcı şeyler besin olarak diyorum ben ondan çok çektim