eylemm09 Kızlar hiç duydunuz mu bilmiyorum ama hamileyken manda yoğurdu yiyenler geç doğum yaparmış bunu duyan bilen var mı normalde inanmam böyle şeylere ben ama dün bi arkadaşım da söyledi bende sizede sorayım dedim 😄
Brgulll eylemm09 ben çok yedim ama sezeryan olcak normal doğum olsa belki olabilirdi banada herkes söylemişti 😂
Mer3459 eylemm09 süt satmanın faydaları 😅😅Valla gec doğurmak istiyorum düğün var benim doğum zamanı büssürü insan olacak herkes gidince rahat rahat doğurmak istiyorum en iyisi her gün bir kase manda yoğurdu bari😅😅😅güzel bir bilgi teşekkürle 😅😅❤️❤️❤️
Drysf_bjk Ayy tesadüfe bak bende dün akşam YouTube da gördüm bu sürekli doğuran bi kadın vardı tayyargiller o yiyordu 😅 görünce aklıma geldi, bende hiç bilmiyorum bir fikrim yok açıkçası 😊
eylemm09 Drysf_bjk ya benim canım çekti arkadaşımda mandalar geç doğurur falan yoğurdu yiyen de geç doğurur deyince bi düşündük bu konunun üzerinde bende tayyargillerden gördüm ama yemedim yani normal yoğurt yedim geçtim 😄
eylemm09 elmaelmaelma belki erken doğumunda önüne falan geçer diye Allah vaktinde nasip etsin tabiki biz merak ettik dün arkadaşımla bende bi sizlere sorayım dedimmm😄😄😄
eylemm09 Mer3459 kız bak doğum yakınsa yeme o zaman da doğum başlayabilirmiiiiişşş😄😄😄ya valla inanmam aslında böyle şeylere ama herşeyi çok takan biriyim kafayada takıyorum 😄 ya sen çok güvenme buna ama sonuçta faydalı bişey yani yoğurt ye gitsin 😄😄😄❤️