Annecimden29 Dün kan tahlili verdim beta hcg değer 127368 çıktı ve referans dışı yazıyor ne anlama geliyor
poyrazin_annesi28 Annecimden29 Hamilesin tabiki değer böyleyse 😊 Gitsen keseyi de bebeği de görür bide kalp atışını duyarsın 🥲😅 Adet ne kadar gecikti
Akdogan70 Annecimden29 😅😅😅 buradaki bazı postlar komedi gibi sevinçten ne yapacağını şaşırdın çok tatlısın sen ya 🥰
MorKelebek54 Annecimden29 referans disini onemseme canim o hastanenin temel siniri demek oyle anlatayim kisacasi. Senin reglin ne kadar gecikti? Baya yuksek cikmis betan cunku kalp atisini bile duyarsin canim bu degerle ☺️☺️ saglikla gelsin insallah bebis☺️🤲🏻
Annecimden29 Gerçekten çok şaşkınım hiç beklemiyordum en son Ocak ayın da regl oldum ama düzensizlik var diye düşündüm olmayınca baktım mide bulantılarım da arttı test yaptırayım dedim ve sonuç bu çıktı teşekkür ederim herkese
Hulya-003 Annecimden29 referans dışı yapmasının nedeni normalde o değerimiz 0 olması gerekiyor hamile olmadığımız zaman hormon yükselince o da yükseliyor ki vücut tepki versin tahlilde de o yüzden öyle yazıyor hani diyor ki normalde 0 olması gereken değer yükselmiş
Cey-cey prens_prenses_annesi ben gittim direk duydum baya büyüktü benim 200 binlerdeydi deger bende 2 aydır adet olmamıstım