Esratolga La roche posay yüz temizleme jeli ve toniği gebelikte kullananlar varmı bir zararı varmı doktorlarınız ne dedi ?
minnosbirkiz Esratolga yaa bunu bende merak ediyorum, normalde hep o seriyi kullanıyorum, toniğini bıraktım ama jeline devam ediyorum, bişey olmaz inşallah 🥹
Esrackc Esratolga ben kullanıyorum bir sakıncası yoktur diye düşünüyorum sonuçta eczane ürünü. Doktora sorarsanız onu bırak bunu kullan diye kendi anlaşmalı olduğu markayı verir size 😂😂