Esrashshshssh yok canım benim hiç ağrım sızım olmadı sadece ilk önce koyu sarı akıntı böyle katı kıvamlı sonra gece de beyaz akıntı içinde pembe kan gelmişti bunlar nişandı. Ama benim zaten en baştan kanamalı bir gebeliğim ve her zaman böyle bebek çıkıcakmış gibi yürürken ağrılarım oluyordu. Bir daha ki doktor kontrolünde rahim ağzı uzunluğunu sorabilirsin tedbiren. Boşuna kendine evham yapma canım nadir olan birşey 😉