Arkadaşlar ilk doğumumu bu hastanede Uğur Deniz Türel’de gerçekleştirdim. Memnundum ama internette yorumları gördüm şüpheye düştüm. Aslında bizzat sezeryan bile oldum bu doktorda işindede çok iyi. Yorumlarda genel olarak hastaneyi eleştirmişler zaten. Sizlerden giden var mı her şey yolunda mı sizin için?